ری شارژ ایت

سیم کارت خود را بهتر بشناسیم!

ری شارژ ایت

سیم کارت خود را بهتر بشناسیم!

راحت ترین و در دسترس ترین راه، ارسال دستور لغو مربوط به هر سرویس، به شماره ای است که از آن اس ام اس دریافت میکنید.

مثلن ارسال LAGHV TOP به 8282 برای ایرانسل

یا ارسال حافظ خاموش یا Hafez Off به 2030 برای همراه اول

این کد لغو معمولن در پایان اس ام اس ارزش افزوده آمده است.

به طور کلی ارسال کلمه خاموش یا off و به دنبال آن کلمه کلیدی سرویس مثل فال، خبر، حافظ، حدیث و ... برای همراه اول و ارسال LAGHV و به دنبال آن کلمه کلیدی برای ایرانسل، دستور حذف سرویس ارزش افزوده است.


اما شاید این راه برای همه راحت نباشد!
 
برای همراه اول میتوانید لیستی از شماره هایی که برایتان اس ام اس ارزش افزوده میفرستند تهیه کنید. بعد با خط خود با 9990 تماس بگیرد و دو صفر را شماره گیری نمایید تا یکی از کارشناسان مرکز تماس همراه اول به  تماس شما پاسخ دهد، و لیست شماره ها و درخواست حذف سرویسها را به او اعلام کنید. مرکز پیشتیبانی ظرف 72 ساعت سرویس یا سرویسهای مورد نظر را لغو میکند. البته لازم است مالک خط یا کسی که از اطلاعات شناسنامه ای مالک مطلع است با 9990 تماس بگیرد!!!



شاید این فایل بتونه کمک کنه.

دریافت

عنوان: کدهای لغو سرویس های ارزش افزوده همراه اول
حجم: 219 کیلوبایت


نظرات  (۲۴۶)

  • سیدمجید میرمعینی
  • سلام، برای من هزینه ارزش افزوده می آید بدون اینکه پیامکی بیاید و نمی دانم چه کار کنم.
    سلام ممنون واقعا دستتتون درد نکنه.

    سلام من هرچقداین پیامک های تبلیغاتی رو لغومیکنم بازم برام پیام میاد.کسی میتونه راهنماییم کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    واسه من 34 هزار تومن ارزش افزوده امده
    همیشه قبض من 3-4 تومن میومد
    چه خبره؟!!!
    همه دزدن
    مخابران دزد بزرگ این مملکت . هر ماه کلی پول میگیرن بابات سرویس هایی که مشترک خودش فعال نکرده و اگر هواسش باشه بره غیرفعال کنه وگرنه هر ماه ازش کلی کم میشه . 

    اگه ایرانسل و رایتل می تونستن خدمان درست ارایه کنن این مخابرات دزد به خودش اجازه نمی داد هر غلطی بکنه .
    سلام
    جریان این ارزش افزوده چیه؟یکدفعه 77 تومان هزیته برای من زده؟ و ماه قبل بدون اینکه اینترنت را ستفاده کنم gprs 120 تومان زده بودند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟که کلا gprs را قطع کردم و حالا این امده!!!!!!!!!!!
    حذف این سرویس هم که بسیار سخت است!
    در فروش اینترنت و بهتر بگم کم فروشی مخابرات شاه دزده . این سرویس ارزش نا افزوده دیگه چه کوفتیه که نخواسته باید مردم این همه پول یا مفت بدند به شاه دزد ها ؟؟؟؟    الهی کوفتتون بشه ما که راضی نیستیم الهی بشه پول سرطان !!!!!!!!!!
    به جه کسی شکایت کنیم از دست دزدی مخابرات
  • یک خبرازهمه جا
  • سرویسلارش افزوده برام اومده 70000تومن بااینکه اصلا ازبسته های اینترنتی استفاده نکردم لطفا پاسخگو باشید
    من مادرم بیسواده یه گوشی ساده هم داره الان قبض اومده ۲۰ هزار تومن سرویس ارزش افزوده بابا جلوی این دزدی ها رو بگیرید

    از 57میلیون مشترک همراه اول می دزدند اونوقت به دو نفر جایزه 100 میلیونی میدن/

    دزدی که شاخ و دم نداره ماشا الله فرهنگ دزدی و کلاهبرداری از خود دولت رواج پیدا میکنه بعد از مردم توقع دارن که که فرهنگ سازی کنن .   کدخدای ده که مرغابی بود وای در ان ده که چه غوغایی بود.

    من که شاخ درووردم 38 هزار تمن بابت این سرویس برام اومده اصلا نمیدونم چیه تو هیچکدوم ازین سرویسا هم شرکت نکردم.دزدی تا چه حد آخه حروم خوارا.

    دزد     دزد     دزد      خدایا د بسه

    خدا لعنت کند دزد های سر گردنه را در هر لباسی که می خواهند باشند

    کس ننه شون

    الحق و والانصاف دزدی تو روز روشن خاک بر سر مسیولسن ذیربط
    سلام صورت حساب این دوره برام ٢٢٠٠٠تومن فقط ارزش افزوده( یا همون اس های تبلیغاتی)اومده بدون اینکه چیزی رو فعال کنم  واقعا چرا مخابرات پیگیری نمی کنه  یا شایدم منفعتی داره براش من که راضی نیستم ایشالله که خرج دوا و درمونشون بشه. امین
    درهیچکدام ازسرویسهای ارزش افزوده عضویت ندارم،نمیدونم چرابرام هزینه ارزش افزوده میاد،تو این مملکت بی حساب وکتاب به کی شکایت کنیم؟؟؟
    فقط می تونم بگم کس مادر خواهر همه مسئولین
    تنها راه اینه که این مطالبو توی سایتهای اجتماعی بیشتر از قبل انتشار بدین تا همه از کلاه برداری ملی اینا باخبر شن
    من بدبخت  هر ماه کلی صرفه جویی میکنمبعد ارزش افروده میااد........بخدا  دزدن   دزد  دزذ

    خدا وکیلی عجب آدم های کثیفی هستند
    دزدی یواشکی

    صد رحمت به زور گیرا  اونارو حداقل میبینی اینا یواشکی کار خودشونومیکنن
  • مالباخته ناشی از دزدی های پی در پی همراه اول
  • صد رحمت به دزد سر گردنه . زنگ زدم پشتیبانی میگه ما نمی دونیم!!! حتما یک جا عضوین! مذخرف تا این حد!!!!!!!!

    واقعا که همراه اول دزد سرگردنه است خیلی جالبه با پشتیبانی تماس میگیرم اظهار بی اطلاعی میکنند و همش میگن جایی عضو شدین
    چرا ماهی 5000 تومان هزینه ارزش افزوده در قبض همراه اول من می آید بدون اینکه من درخواست سرویس داشته باشم . دزدی تو روز روشن
    از هر نفر ماهی 1000 تومن بگیرن ببین چه پولی میشه!! این پولا حروم نیست؟؟؟؟؟
    با سلام
     حداقل ماه آبان را که پیگیری کردم دیدم مبلغ 1900 تومان جهت هزینه ارزش افزوده محاسبه کرده.
    هرچه فکر میکنم هیچ یک از سرویسهای همراه اول را فعال نکرده و استفاده هم نمیکنم.
    مثل اینکه حلال و حرام معنی خود را ازدست داده.
    ما حداقل میتونیم  از مکالمات خود بکاهیم.
    ماهی ۱۹۰۰۰ تومن سرویس ارزش افزدوه من  سرویس فعال ندارم 

    بهترین راه برای حذف این ارزش افزوده مراجعه به آداره مخابرات  است. اون جا که بری می بینی مردم صف بستن واسه حذف ارزش افزوده.

    شما اگه تو مسابقه یا جایی شرکت کنی و بعد هم دیگه لغوش کنی چون اسمت توی لیست هست این ارزش افزوده واست حساب میشه و هزینه می گیرند.

    فقط مراجعه به مخابرات

    تو این مملکت معلوم نیست باید چجوری زندگی کرد. سیمکارتم اصن توی گوشیم نیست برام سرویس ارزش افزوده اومده خخخخخخخخخ. من که حلال نمیکنم این پولایی که میخورن رو. چجوری میخوان جواب این کارشونو بدن در پیشگاه الهی. یا علی

    از وقتی که مخابرت رو سپاه غارت کرد  به هر بهانه ای دارن از مردم دزدی میکنن،نصف بیشتر  هزینه ای که هر بار  مییاد ،ارزش افزوده است،حساب کردم نرخ مکالمه من خیلی کمتر،از این سرویسی هست که استفاده نمکنم،آخه گزینه لغو واسه چی گذاشتین؟؟!!!اونی که استفاده نمیکنه چی ؟!تو این مملکت خراب شده بیدرو پیکر بهتر از این نمیشه !!
    دزدی که شاخ و دم نداره،حالا فکر کنید از دست دزد باید به دزد شکایت کرد؟!!همه چی تو این مملکت زوریه و بی حساب کتاب!!
    زدید ارسال نظر آزاد است اما به این همه پیامی که فرستادن هیچ توجهی کردید؟ همه نوشتن خبر نداریم ازکجا پول این سرویس های زوری میاد بابا ما اصلا سرویس نمی خوایم چرا واسه اجداد خودتون ناسزا درست میکنید
    آقا با موبایلتون 9990 رو شماره گیری کنید. بعد که اپراتور اومد، دوتا صفر بزنید (00) به کارشناس مربوطه وصل میشید. سپس بهش بگید: مردک همین الان خدمات ارزش افزوده من را لغو کن!
    فورا ظرف 72 ساعت لغوش میکنن. به همین راحتی دوستان.
    ماه پیش برای یک ماه قبض من 2300 تومن ارزش افزوده اومده بود اصلا ندیده بودم
    این ماه از اول دی تا 15 دی برام 1960 تومن ارزش افزوده اومده بود شاخام درومد!!!
    زنگ زدم 9990 گفتم این داستانش چیه؟ میگه شما سرویس پیام رحمت و فعال کردید!!!
    آخه پیام رحمت به عمت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    دزززززززززززداااااااااا
    بی وجدانا! سیم من اعتباریه پریروز 2000 تومن شارژ کردم امروز 11 ریال بیشتر تهش نمونده!دفعه اولم نیست رفتم دفتر همراه اول تو مخابرات میگه شما خودت سرویسو فعالش کردی وقت مارو نگیر آقا! مونده بود با تیپا بندازنم بیرون آخه مادر بوووووقا شما انصاف حالیتون میشه؟ جور شه بزنیم ازین باغ وحش بیرون :(
    سلام، برای من هم هزینه ارزش افزوده می آید بدون اینکه پیامکی بیاید و لطفا راهنمایی کنید چه کار کنم.
    برای سیم کارت های همراه اول 1 رو به 8999 ارسال کنید تا پیام های تبلیغاتی براتون ارسال نشه
    اگر هم اس ام اس ارزش افزوده براتون میاد به همون شماره off رو ارسال کنید و یکی یکی خاموششون کنید
    اصلا امکان نداره عضو سرویس نشده باشید و الکی براتون پیغام بیاد حتما حواستون نبوده و کد عضویت رو فرستادید.
    حالا باید یکی یکی خاموششون کنید
    در ضمن هر شنبه هم راهنمای غیر فعال سازی سرویس ها پایین اس ام اس روزانه ارسال میشه. پس شنبه ها همه اس ام اس هاتون رو با دقت بخونید تا بدونید چه جوری باید اس ام اس های پولی رو خاموش کنید.
    ان شا الله مشکل حل میشه و حق هیچ کس هم خورده نمیشه


  • بهروزحیدری
  • جان مادرتان سرویس ارزش افزوده من را لغو کنید
    خدا وند به حق پیامبران و امامان لعنت کند افرادی را که با این روشهای کثیف برای سودجویی از مردم باج   می گیرند
    عجب بی شعور هایی هستند خود همراه اول برای حل این مشکل دست به اقدامی نمی زند
    واقعا دزدی دیگه به چی میگن این همه پیام تبلیغاتی الکی میاد جوابشم که نمیدی ولی چون فرستادن ازت کم میکنن از من 71000 تومان کم کردن خدا ازتون نگذره نامردا
    سلام،آقای اژه ای لطفا بجای پدیده که 30 هزار فرصت شغلی ایجاد کرده و داره ایران را میسازه و سربلند میکنه وگردشگرها رو به ایران میکشونه مسوولین مخابرات رو با این همه فریب کاری ودزدی در روز روشن محاکمه کنید.
    سلام،آقای اژه ای لطفا بجای پدیده که 30 هزار فرصت شغلی ایجاد کرده و داره ایران را میسازه و سربلند میکنه وگردشگرها رو به ایران میکشونه مسوولین مخابرات رو با این همه فریب کاری ودزدی در روز روشن محاکمه کنید.
    سلام،آقای اژه ای لطفا پی گیری تخلفات مکرر مسوولین مخابرات رو با این همه فریب کاری ودزدی در روز روشن بفرمائید.در ضمن با این پیام،پیام قبلی کم لم یکن می شود
    خجالت آوره چه پیامی چه سرویسی هزینه ارزش افزوده مسخرتون از هزبنه مکالمه بیشتره من که سرویسرو فعال نکردم  نکنه بابت زحمتی که میکشین و سرویس پیشنهاد میدین پول میگیرین خدا لعنتتون کنه
    "تف در قندان" ای قندر اول.
    50 هزار تومن ارزش افزوده اومده.
    از مال مردم بخورید کونتون گنده تر شه.
    من که راضی نیستم . دزد که شاخ و دم نداری .
    مخاطب من تمامی مسئولین شرکت مخابرات از وزیر گرفته تاکثافتهایی که درروز روشن جیب مردم را میزنن خودشون پیام میفرستن  هزینشو از ما میگیرن مطمئنم بحرمت خون شهدای کربلا جوابنامردیشون میگیرن روز قیامت دست ما ویقه اونها
    خاک تو سر دزدشون بریزم واسه من 35هزار پول موبایل اومده 21هزارش همین دزدیه
    سلام، برای من هزینه ارزش افزوده می آید بدون اینکه سرویس ان مشخص باشد و نمی دانم چه کار کنم!!!!
    بدادمان برسییید

    برای سیم کارت های همراه اول 1 رو به 8999 ارسال کنید تا پیام های تبلیغاتی براتون ارسال نشه
    اگر هم اس ام اس ارزش افزوده براتون میاد به همون شماره off رو ارسال کنید و یکی یکی خاموششون کنید
    اصلا امکان نداره عضو سرویس نشده باشید و الکی براتون پیغام بیاد حتما حواستون نبوده و کد عضویت رو فرستادید.
    حالا باید یکی یکی خاموششون کنید
    در ضمن هر شنبه هم راهنمای غیر فعال سازی سرویس ها پایین اس ام اس روزانه ارسال میشه. پس شنبه ها همه اس ام اس هاتون رو با دقت بخونید تا بدونید چه جوری باید اس ام اس های پولی رو خاموش کنید.
    ان شا الله مشکل حل میشه و حق هیچ کس هم خورده نمیشه


    برووو عمووووووو یعنی نمیدونم عضو هیچ سرویسی نیست؟
    به همشونم off پیامک زدم گفتن شما عضو هیچ یک از سرویسهای ما نمیباشید !!
    ممنون که باعث شدیید  پول چندین پیامک دیگر پرداخت کنیم!!!!!!

    ]چرا بدون اینکه از مالک اجازه بگیرن خط را دراختیار شبکه های تبلیغاتی می ذارن بعد می گن اگه غیر فعال نکنی برات ارزش افزوده میاد فریادددددددددددددددددددددددداز این همه اختلاص ودزدی خدایااااااااااااااااااااااااا من لی غیرک

    بچه ها به همین شماره ۹۹۹۰۰۰با خط خودتون تماس بگیرین براتون حذف میکنن من امتحان کردم نتیجه بخشه
    من خودم ساعت ۱۱شب تماس گرفتم با اولین زنگ جواب دادن.فقط نمیدونم بعضیا این پولا رو چه طوری میخورن
    من هیچ وقت این سرویسه کوفتی رو فعال نکردم و حالا کلی ازم پول کسر کرده بابتش و وقتی روش کنسل کردن رو انجام دادم یه  تکست داده که مشترگ گرامی شما در هیچ سرویسی عضو نیستید . خب اگه می دونید عضو نیستم پ این همه پول واسه چی بابت این سرویسه کوفتیتون ازم می گیرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سلام مرسی عالی بود زنگ زدم به همراه اول دزد و همه پیامکهای آشغال هزینه دار را برایم حذف کرد فقط حدود 63 هزار تومان ارزش افزوده بر دزدی هایدیگه برام اومده
  • رستمعلی وفائی
  • عده ای دزد دور هم جمع شده اند واز غفلت مسئولین سوء استفاده میکنند وبا دزدی جیب مردم را خالی می کنند

    من مالک تلفن 09141160632 هیچ پیامکی را فعال ننموده ام ولی در طول دوماه مبلغ بیش از 380000 ریال از حساب من کسر نموده اند

    این خوردنی نیست

    برای شماره موبایلی که چند سال بود ازش استفاده نمی شد چندین بار برای سرویس ارزش افزوده اش یه مبلغی جزیی در نظر گرفتن.با مخابرات تماس گرفتم و علت را جویا شدم.گفتند این مبلغی که برای سرویس ارزش افزوده این خط لحاظ شده بابت بدهی سال 84 به بعد می باشد!!! من هم بهشون گفتم که مالک این خط هر دوره قبضش رو به موقع پرداخت کرده و سوابق پرداختش تو مخابرات موجود هست. در ثانی اگه بدهی داشت چرا همون موقع نگرفتین الان یادتون افتاده که بدهی 10 سال پیش رو بگیرین؟؟ این بار دیگه هیچ جوابی بهم ندادن.از دوره بعد برای این خط موبایل هیچ مبلغی به عنوان سرویس ارزش افزوده ای لحاظ نشد و همیشه صفر میاد.

    قبض خواهرم گزینه ارزش افزوده نداره اما قبض من داره قبض من سه برابر اون میاد درصورتی که من اصلا استفاده ندارم چیکار کنم پول زوره بخداااا
    من ازهیچکدوم از سرویسها استفاده نکردم ولی 5900تومن برام ارزش افزوده اومده ان شااله کوفتشون بشه
    دزدهای بیشرف
    منم تا میام گوشیمو شارژ کنم فرداش تموم میشه کلی اس ام اس های چرت و پرت همراه اول
    تو هیچکدومم عضو نشدم.انقدر حروم خواری میکنن بعد میگن ایران جزو کشورهای ورشکسته محسوب میشه.بخاطر این حروم خواریاشه اسمشم گذاشته جمهوری اسلامی
    یکی نیست جلوی این حروم خوریارو بگیره
    توجه کنید  این پیامهایی که براتون میاد در مورد فلان اطلاعات میخوای فلان بفرست  اصلا و ابدا هیچ اس نفرسید مثل من تا میبینم فقط پاک میکنم تماما به قصد دزدی ست مدام بعدش پیام میفرسته هر پیام صد تومن یا بیشتر کم میکنه . ضمنا اولین فرصت به اپراتور خط تماس بگیرید و بخواهید چک کنه اگر خط تون عضو هرجا شده حذف کنه . من خودم میگم اصلا این پیام ها رو جواب نمیدم ولی یک بار فعال شده بود میدونید چطور ؟

    تو یک مسابقه پیامکی جام جهانی شرکت کرده بودم نگو عضو کرده بود روزی صد تومن از جیب ما فقیر بیچاره ا کسر میکرد به جیب تیم ملی میریخت من که راضی نیستم همینم شد باختیم خخخخ  از اون موقع مسابقه پیامکی تلوزیون هم شرکت نمیکنم
    دددددددززززززززززدددددددددددددددددددددددددددددددددد
    آشغالای کثافت
    همشون کلاهبردارن
    فقط به خدا واگذارتون میکنم
    این پولا خوردن نداره مردم خودشون مشکل دارن به اندازه ی کافی.....ایشالله خرج دوا درمونتون شه کلاهبردارا
    بله من هم با شما ها موافقم
    بدون اینکه هیچ جوابی به پیام ها بدهم ماهانه 5 تا 10 هزارتومان هزینه سرویس ارزش افزوده برایم می اد
    به اینکه میکن دزدی 
    کلا همشان دزدند
    واقعا ادم نمیدونه چی بگه ... من تازه فهمیدم چه پول مفتی میدم هر ماه .. اصلا باورم نمیشه ... دزدم اینجوری دزدی نمیکنه
  • مچ گیر "همراه قافله و شریک دزد "
  • فقط لغو می کنن!

    پس پولایی که توسط شرکتهای سی پی و امثال اونا از مردم دزدیده شده چی میشه؟


    خدالعنتتون کنه خرج سرطان بکنی واسه من ٣٠ ارزش افزوده اومده نه جای فعال کردم نه اس ام اس میدم.خاک برسرتون دزدا.چرانمیمیرید
    http://www.2050.ir/faq
    این پیج سوالات متداول این پیامک هاست (برای همراه اول) توش روش لغو رو هم گفته.
    چرا در قبض های صادر شده می نویسند سرویس ارزش افزوده که خیلی ها از آن سر در نمی اورند وانرا پرداخت مینماینداگر دقیقا بنویسند مبلغ کسر شده بابت چیست مردم متوجه شده و جلو انرا می گیرند خیلی ها متوجه نیستند ومعلوم نیست تا کی از آنها پول بیخودی کسر می گردد.
    برای منم اومده با اینکه تمام پیام های تبلیغاتی رو لغو کردم. واقعاا شرم آوره
    دزدای کثیف برای من بدون هیچ پیامکی  24000 تومن خدمات ارزش افزوده اومده در صورتی که 8 هزار تومن تماس داشتم  من موندم به کی بگم 
    الهی که از خون سگ حرومترتون باشه دزدای کثیف اخه این دیگه چه شکلشه خودتون پیام میدید خودتون هم هزینه کم میکنید ؟ بعد به دروغ میگید که هر کس جواب اس ام اس رو یده ازش کم میکنن
    الهی بیماری لاعلاج بگیرید .
    بابا هر چه زنگ میزنم به 9990 که میره اپراتور قصه تعریف میکنه کلی هم بابد پول بدیم بابت اینکه مزخرفات اینو گوش کنیم اخرش هم به کارشناس وصل نمیشه
    حرومزاده های کثیف دزد
    اگه کسی میدونه مراحل رو بگه
    کسکشای بی ناموس.خرج کسکشی اینارو ما باید بدیم.
    تف به گور این دزد های بی ناموس
    بی ناموس های حروماده سرویس ارزش افزوده برای خودشون حساب میکنن در صورتی که خط من هیچ سرویس ارش افزوده ای فعال نداره
    لعنت بهشون دزدای آشغال، من هیچ سرویسیو فعال نکردم ولی دارن پولشو ازم میگیرن
    لعنت بر دزد بزرگ ایران بی ناموس اول کشور همراه اول دیوث ، حرام لقمه 
    واقعا مخابرات دزد ی آشکار می کنه. برای من این ماه 17 هزار و چهارصد هزینه سرویس ارزش افزوده بابت پیامک های مزخرف که مدام باید حذف کنی اومده که هر چی تلاش می کنم نمی شه غیر فعال کرد.
    دزدان بزرگ تاریخ که با پنبه سر می برند . از اعتماد و نجابت مردم سوء استفاده می کنند
    بی شرف ها.آقاخط من ایرانسله قبض قبلیم 24000تومن سرویس ویترین اومدکه همون مربوط به پیامکهای ناخواسته است.من خودم هیچ سرویس رو فعال نکردم.بعدش همه روغیرفعال کردم ایندفعه 3000اومد.زنگ میزنم میگم باباچیکارکنم میگن شمامشترک هیچ سرویسی نیستیدمیگم پس چرا دوباره برام پول محاسبه کردن میگه شایدپیام براتون اومده، پول میگیرن بابتش.ای دزدا.ای کسکشا.خداکنه که خانواده هاتونم نابودشن.خداکنه اززندگیتون خیرنبیندکه زندگی مارونابودکردید.بی شرفا من هزینه صحبتم 15000 تومنه اونوقت 24000تومن هزینه اس ام اسایی اومده که من عضوش نشدم،فعالش نکردم.آقامخابرات فقط درد نیس، ایرانسلم به شدت دزده.ای نامردا.ای حروم خورا.ای بی غیرتا.ای نامسلمونا.زنتونوگاییدن.مادرتونوگاییدم
    کثافت های دزد  . دزد دزد . مخابرات ایران دزده . ایشالله خرج کفن و دفن عزیزاشون بشه .الکی دوره کارکررد مینویسن . الکی پول اینترنت و سرویس ارزش افزوده میگیرن بدون اینکه استفاده کرده باشیم . صدرحمت به ایرانسل . همشون دزد و پدرسوختن البته
    سلام
    منم مشکل داشتم این دردسرهای عظیم کوفتی با سریال اشغالش خیلی کنه اس.. با 9990 بعد از کلی انتظار تماس گرفتم گفت off بزنی حل میشه... خودشم گفت بهترین راه همین  زدن off است.
    مخابرات و همراه اول از من و خانوادم دزدی کرد
    بدون اینکه پیامکی فعال باشه حدود 9000 تومان برای هر قبض سرویس ارزش افزوده میاد. با 9990 نیز تماس گرفتیم گفت اصلا سرویسی برای شما فعال نیست به مرکز مخابرات مراجعه کنید. وقتی رفتیم اونها هم گفتند سرویسی برای شما فعال نیست و انشاالله دیگه نمیاد..!!!
    سلام این چه وضشه؟؟؟؟؟ من کلی عدد ١ رو زدم به 8999 میزنه تا ٢٤ ساعت آینده قطع میشه ولى پس کى این ٢٤ ساعت تموم میشه من هرروز دارم میزنم مذخرفاااااا
    سلام این چه وضشه؟؟؟؟؟ من کلی عدد ١ رو زدم به 8999 میزنه تا ٢٤ ساعت آینده قطع میشه ولى پس کى این ٢٤ ساعت تموم میشه من هرروز دارم میزنم مذخرفاااااا
    مخابرات دزد دزد دزد دزد
  • یک مال باخته
  • از این  حفه بازی ها گمان  نکنم در هیچ کجای دنیا باشد  که مردم  مخارج شرکت های تبلغاتی را بپردازد 
     هر دم از این باغ  بری میرسد تازه  تر از تازه تری میرسد
    سلام من چگونه سرویس ارزش افزوده را قطع کنم
    سلام برای من 43 هزارتومان قبض اومده که 30 هزارتومنش فقط سرویس ارزش افزوده هست !!! بدون اینکه  فعال سازی هیچگونه پیامکی را درخواست کرده باشم . دزدی تو روز روشن و علنی ، من که اصلاً راضی نیستم الهی حرومشون باشه. 
    این کسکشا رو باید بری زناشونو بکنی همجین آدمایی زناشون کونی میشن کیرم تو کون زن همه اینجور دزد ها
    دوستان عزیز واسه منم 30000 تومن سرویس ارزش افزوده اومده....دو برابر مکالمه خودم....من عدد عضویت نفرستادم هیچ....همینجور پیامک میاد و پول میندازه...گزینه off رو بزنین اگه حل نشد به 9990 زنگ بزنین با اپراتور وصل شین و شماره هایی که براتون میفته رو براشون بخونین....ولی درکل این پیامکا هیچ به درد مردم نمیخورن....اینترنت هست لازم به این ولخرجی ها هم نیست که مخابرات میکنه...هرجا بری میگن عدد یک رو بفرست تا 72 ساعت لغو میشه من نشنیدم هیچ کارمندی بیاد بگه خانم لغو رو بفرست....فقط با زرنگی میپیچونن که کیسه هاشون پر بشه....
    بعدشم...برنامه ریزی واسه کشیدن پول مردم از جیباشون به راحتی عملی میشه...حالا اگه خانواده ای بی پول باشه و توسختی با این درآمدای ناچیز...معلم ماهی یک و دویست باید حقوقش بشه....مخابرات براحتی انقد پول بزنه به جیب که چی بشه....لطفا جواب بدین عدالت اجتماعی اینه؟؟؟ من نمیدونم مردم اگه بخاطر کشورشون حرفی نمیزنن سکوت میکنن احمق نیستن یاز نجابتشونه و اینکه انقد درگیر بدبختی های خودشون هسنتن که دیگه نای  حرف زدن نمیمونه براشون...ه کمی شرم کنین واقعا ....یه کاری نکینن که آه و نفرین این ملت دامنتون رو نگیره....به خداوندی خدا....من یکی اصلا راضی نیستم و نبودم  مث خیلی های دیگه....برنامه ریزی های خودتون رو در خدمت میردم قرار بدین نه درخدمت خودتون اگه از عدالت حرف میزنین
    سلام دوستان بیخود کردن بدون درخواست اینو فعال کردن و از مردم پول اجبار میگیرن من که قبضو پرداخت نمیکنم تا قطع کنن بعدشم شمارمو واگذار میکنم و رایتل و ایرانسل میگیرم
    سلام- ضمن تشکر ازشما. از سامانه پیامکی61161 پیامک هایی با موضوع "دیابت" دریافت میکنم. برای لغ این سرویس عبارت های-لغو-خاموش-خیر-laghv-laghv diabet-off-on-no - و... را ارسال کرده ام. ولی هنوز نتوانستم از شر آن خلاص شوم. خواهشمندم راهنمایی بفرمایید.
    سلام  برای شماره هرماه حدود ده هزارتومان سرویس ارزش افزوه میاد ومن چندین بار با شماره 9990 تماس گرفتم کارشناسان اپراتور گفتن که قطع کردن ولی باز به تدریج اضافه تر میشود. واقعا حیف به به اون همه ارزش واعتبار همراه اول که به خاطر مبالغ ناچیزی گفته هاشون دروغ از آب درمیاد.در مقابل ایرانسل درحال حاظر اعتبار بیشتری پیدا کرده . والسلام
    تواین مملکت خرتوخره هیشکی به فکر مردم نیست همه به فکر دزدین متأسفم که دست یه نفرنیازمندو تو مشهد قطع میکنن اگه قرار باشه و حق وقانونی رعایت بشه اول باید دست مسؤولین دزد رو قطع کنن و کسایی که همچین پولایی رو از مردم میچاپن.
    سلام از شماره 61162سرویس دیابت و خانواده برام پیام میاد لطفا راهنمایی بفرمایید هر چه off  و خاموش میفرستم خامو نمیشه، واقعا مصداق مردم آزاری هست بر مردم آزار لعنت
    سلام 

    در هیچ سرویس ارزش افزوده ای عضو نیستم 

    اما 

     توی صورتحساب مرداد مبلغ 69000 ریال هزینه سرویس ارزش افزوده منظور شده 

    من که راضی نیستم 

    آتیش جهنم بشه براشون 
    سلام
    یه مدت بود که قبض همراهم زیاد میشد تا اینکه یه خط ایرانسل گرفتم و اصلا با همراه اولم تماس نکرفتم الان که بع دو ماه قبضم اومده 34000 تومن شده که حدود 30000 تومنش ارزش افزوده هست!!!!!!!!!
    ای خدا،چراایقدمسوولین خودشون رومیزنن به بیخبری،ومردم راازدین خدابری میکنن؟ آخه چرادوریال پولی که باخون وخاک بدست میاریم چپاول میکنین؟
    آخرش هم میگن کارفلانی بودفلان قدراختلاس کرد.همه اش کارفلانی بوددیگه حرفشم نزنید..ای تف به بی مرامی.
    سلام تمام راههای حذف پیامک های تبلیغاتی را رفته ام ولی مجددا پیام ارسال می گردد و همین پیامک ها باعث افزایش هزینه تلفن همراهم شده خواهشمند است نسبت به قطع آنها اقدام نمائید بخصوص پیامکهائی با کد 9820275که واقعا مردم را اذیت کرده است .
    شماره ۹۹۹۰که دو صفر بگیریم که اصلا وصل نمی شود که جلوی دزدی مخابرات رو بگیریم من فکر می کنم باید مثل قدیم بدون سیم کارت زندگی کنم بهتره تا اینکه تو روز روشن مسولین اجازه و راه چاه نشان می دهند مردم جیب شان را خالی کنند 
    با سلام من همین شماره رو گرفتم بعد چندتا 1 و 2 و 3 زدم رسیدم به بسته همراهان اول بعد 0 رو زدم وصل شدم به کارشناس و به راحتی تمام سرویس هایی رو که سرویسم میکرد حذف کردم. ماهی 8 تومان تماس داشتم بعد ماهی 9 تومان سرویس ارزش افزوده میومد اصلا اسمش چندش آوره نه دل خوشی داریم از ارزش افزوده حالا سرویس رو هم در اختیارمون گذاشتن.
    خاک برسر این دزدان بی شرم
    کوس زن همه مخابراتی ها
    دزدی تو روز روشن به این میگن.همراه دزد
    سلام دوستان اول زنگ بزنید به 9990 از سیم کارت خودتون و بعد شماره 1 و بعدش شماره 0 را بگیرید وصل میشید به کارشناسان و از کارشناس محترم درخواست کنید همه سرویس هاتون را لغو کنه اونم انجام میده به همین راحتی
    من که از همین الان خظمو حاموش می کنم و از ایرانسل اعتباری استفاده می کنم.
    چندماه غیر فعال می کتم. دوباره کم میشه
    سلام من سیم کارت اعتباری ایرانسل دارم میخواستم خودم سیم کارتم رو مسدود کنم آیا کدی برای مسدود کردن سیم کارت هست 
    سلام
    دوستان سرویس خودمراقبتی چجوری حدف میشه ؟ off , laghv و .... همه رو امتحان کردم نمیشه هرروز اسا ام اس میاد
    چند بارم اپراتور 9990 حذفش کردن ولی بازم میاد
    دیگه دزدی اینجوری ندیده بودیم !!!!!!!!!!!
    کس کش واسه ی لحظشونه
    باسلام من اصلاتوهیچ سرویس عضونبودم دائم هم ازخط ایرانسل استفاده کردم 25000تومن ارزش افزوده امده توقبضم .با09990تماس گفتم گفتن تو4سرویس عضوهستی ولی وقتی offمی فرستم پیام میادکه توهیچ سرویسی عضونیستی ........
    ان شاالله همراه اول بترکه .دزدمردم آزار
    واقعادزدی هم حدی داره 
    اگرمادزدی کنیم که قطع عضو می شیم  ولی ..........
    برای من هر ماه 6000 تومان هزینه میومد با این که اصلا عضو نبودم
    طبق نظرات اینجا با موبایل به 999000 زنگ زدم گفت یه سرویس فعال داری که حذفش میکنم
    مخابرات حروم زاده

    این راه رو هم امتحان کنید:

    هر پیامک تبلیغاتی که دریافت کردید بلافاصله کلمه off رو به همون شماره بفرستید.

    اون سرویس بخصوص غیر فعال میشه

    کاش یکی بگه به کجا میتونیم شکایت کنیم؟؟؟؟

    این چه صورت حسابی است که مبلغ23هزرتوم قبض اومده بعدش مبلغ 10600تومن سرویس ارزش افزوده اومده ...آخه چه سرویس ارزش افزوده؟ هر پیامی که اومده من پاکش کردم اصلا نخوندمش اگر منظور سویس این پیامهاست که میاد...
    توی سایتتونم که میریم سرویس ارزش افزوده چیه که یمشت مزخرفات و چرندیات گزاشتید که خودتونم سر درنمیارید و سرمردمو کلاه میزاردید...
    آخه درسته خرتو خره اما این جوری دزدی از جیب مردم که اعتماد کردند به شماها... سازمان بازرسی هم که خوابه یا باهم....
    آخه مال حروم توجیب سهامداراتون میکنید و حقوق حروم میبیرد؟ آخه سویس ارزش افزوده مردم میخاند بکنند توی کجاتون که هر ماه روی قبض میاد و هزار راه دزدی دیگه؟ ازمن ینفرکه نیست از میلونها نفره که دزئدی میکنید...
    تو روح پدر دزد نامرد که روز روشن ازجیب مردم دزد
    پول نفت سر سفره پیشکششون، حقوق کارمندان شرکت نفت ورشکسته و مخابرات و..... رو چرا ما میدیم. 
    گر حکم شود که مست گیرند .....

  • سعید تشکری
  • سلام برای قبض پایان مهر 94 من 16هزار تومن هزینه ارزش افزوده اومده / من هم هر پیامک تبلیغی را قبل از خواندن پاک میکنم و هیچ سرویسی رو هم فعال نکرده ام زنگ زدم به همراه اول کارشناسش میگه سرویس جام ملتها و سرویس سه را فعال کرده ام / به حضرت عباس من همچین غلطی نکرده ام به چه حقی 16هزار تومن از من دزدیده اند/ به کارشناس میگم خیلی از مشترکین مشکل من را دارند کارشناس گفت همه اشتباه میکنند و فعال کرده اند و حواسشون نیست/ واقعا که
    تبلیغات بی سر و ته و نامربوطی که پشت به پشت واسه من و خیلیای دیگه ارسال میشه، هم وقت آدمو بیخودی واسه حذفشون میگیره هم اینکه باعث میشه شارژ گوشی فرت و فرت تموم میشه و گاهی آدم لَنگ می مونه چون 24 ساعته امکان شارژ کردن توی هرجایی نیس که آخه!!!! تازه گیریم یکی هر روز 24 ساعته توی خونه س و میتونه هروقت خواست گوشی رو شارژ کنه ولی واسه چی باید هزینه برق اضافی بده بخاطر پرکردن جیب شماها؟؟؟!!!!
    سرویسهای ارزش افزوده هم که جای خود دارن، یکیشون رو به اسم "غلبه بر اضطراب" فعال کردم، زیرش نوشته بود برای لغو off 801 رو به 6116 بفرستین یه شماره موبایل هم به اسم پشتیبانی زیرش نوشته بود. اوایل خوب بود مطالبش ولی بعد از چند وقت شروع کردن همون مطالب رو با همون شماره به صورت تکراری به اسم "مجله روانشناسی" برام فرستادن!!! دزدی که شاخ و دم نداره!!! با خودم گفتم عیب نداره شاید اشتباهی توی سیستمشون پیش اومده (خود فریبیِ دلنشینِ ما ایرانیا!!!!) >.<   ولی بعدش دیدم نخیر موضوع از غلبه بر اضطراب چرخید رفت روی عصبانیت و کنار اومدن با مشکلات در محط کار و غیره که کلا بی ربط بود باچیزی که من میخواستم و ضمنا بخاطر هزینش دیگه میخواستم غیر فعالش کنم. ولی هرچی off 801 رو به 6116 فرستادم فایده ای نداشت. حتی به خودِ شماره ی ارسال کننده هم off رو فرستادم بازم فایده ای نداشت. ضمنا زیر اس ام اس هاشون هم دیگه خبری از برای لغو فلان عبارت رو به فلان شماره بفرستین نبود... با اون شماره موبایلی که توی اولین مسیجشون به عنوانِ پشتیبانی نوشته بودن تماس گرفتم خاموش تشریف داشتن!!! یعنی کلا هپلی هپو............... تا اینکه این سایت رو دیدم و به 9990 زنگ زدم با خط موبایلم و گفتم سرویس ارزش افزوده غلبه بر اضطراب رو برام غیر فعال کنید اپراتور اسم 4 تا سرویس رو برام خوند و گفت خانوم اینا براتون فعاله کنسل کنم؟ گفتم لطفا غلبه بر اضطراب رو کنسل کنید، 30 ثانیه هم طول نکشید زحمت کشید و گفت "همه ی 4 تا سرویس ارزش افزوده رو براتون غیر فعال کردم"
    -________________-   O.O یعنی آدم به این ملت چی بگه آخه؟ من حتی اسم بردم گفتم کدوم رو غیر فعال کنه ولی طرف زد همه رو غیر فعال کرد!!! اومدم یه چیزی بگم یا درخواست کنم اون سه تای دیگه رو فعال کنه دوباره برام، ولی گفتم این بابا مسته الان میزنه هرچی سرویس ارزش افزوده دارن و ندارن برام فعال میکنه......... کلا از خیرش گذشتم و عطاش رو به لقاش بخشیدم....
    ولی حداقل از شرّ اون یه دونه (به انضمام بقیه) خلاص شدم...
    الانم خوشحال دارم شیر و بیسکوویتم رو میخورم :/
    مملکتی داریم.............. خدا قسمت کنه بزنیم بیرون از اینهمه دزدیِ رنگ و وارنگ خلاص شیم!!!
    و الان خیلی شیک و با کلاس، درست 45 دقیقه بعد از اینکه اپراتور محترم سرویسهارو برام غیر فعال کردن، دوباره از "غلبه بر اضطراب" کوفتی برام مسج اومده!!!!!!!!!!!!!! انگار نه انگار  اتفاقی افتاده اصلا؟؟؟؟!!!!! >.<
    انشاءالله هزینه دوا و درمونشون بشه
    ادامه ی داستانِ شیرینِ من و "هیچکس تنها نیست"!!!!

    خُب، توی قسمتِ قبلی دیدیم که حتی بعد از تماسِ من با 9990 و غیرفعال سازیِ 4 تا سرویسِ ارزش افزوده توسط اپراتور، بازم 45 دقیقه بعدش برام از غلبه بر اضطراب مسج اومد.
    حالا ادامه ی ماجرا...
    عبارتِ "خاموش" رو (به تنهایی و بدونِ " " ) به همون شماره ارسال کردم. برام مسج اومد که: "شما عضو فعالِ هیچیک از سرویسهای ما نمیباشید"... تو دلم گفتم خداروشکر ولی پس آزار داری که بازم فرستادی چن دقیقه پیش؟...
    یه چن دقیقه بعدش از یکی دیگه از اون 4 تا سرویسی که اپراتور برام غیر فعال کرده بود برام یه مسج اومد، خوشحال شدم چون سرویسی بود که دوستش داشتم و از اول هم نمیخواستم کنسل بشه. ولی دیگه هیچ مسجی ازشون نیومد :(
    الان تقریبا 2 روز هستش که هیچ مسجی از هیچکدوم از اون 4 تا سرویس ارزش افزوده برام نیومده، گوش شیطون کر انگار واقعا کنسل شدن...
    نتیجه: ظاهرا بعد از تماس با 9990 و کنسل شدن سرویسهای ارزش افزوده توسط اپراتور، یه چند ساعتی طول میکشه تا خون به مغزِ پنل های ارسالِ اس ام اس برسه و بفهمن که دیگه اون ... رو لولو برد و اس ام اس بازی بسه!!! پس اگر بعد از تماس با 9990 بازم براتون از بعضی از سرویسهای سابقتون مسج اومد خونسردی خودتون رو حفظ کنید و یا اگر خیلی اهل محکم کاری هستین عبارت "خاموش" رو در جواب مسج بفرستین... باشد که رستگار شوید و مثل من یه نفس راحت بکشید! :)

    *************************************************
    اما در خصوصِ پیامکهای تبلیغاتی که برای مشترکین همراه اول ارسال میشه که بحمدالله مثل سپاه جومونگ تمومی هم ندارن...
    درسته که هزینه ای روی قبض برامون نمیاد و یا از شارژ مشترکین اعتباری کسر نمیشه، ولی بازم بعلت رویِ مخ بودن و خوردنِ شارژ گوشی شاید بخواید غیر فعالشون کنید.

    خب این موضوعِ انشای امروزِ من است!!! چگونه پیامکهای تبلیغاتی را غیر فعال کنیم >.<

    بر همگان واضح و مبرهن است که موبایل وسیله ایست شخصی که آدمیزاد اصولا برای کارهای ضروری بدان نیازمند است (تعریف واژه ی ضروری طیف گسترده ای را در بر میگیرد: از عکسهای سلفی و شبکه های اجتماعی و گیم زدن بگیر تا پخش موسیقی و ایجاد حرکات موزون و ناموزون و مکالماتِ دلچسب و نامحدود پشت فرمانِ اتومبیل!!!) لذا ما چه کسی را باید ببینیم اگر نخواهیم شرکتها و سازمانها و فروشگاه ها و کلا هر خدمتگزارِ دلسوز و جان برکفی فرت و فرت از سرِ دلسوزی و دلتنگی با پیامکهای تبلیغاتیِ خودشان سوهانِ روح و روانِ ما نشوند و شارژِ موبایلِ بی لیاقتِ ما را که نمیداند نباید هی فرت و فرت خالی شود را مکیدن نفرمایند و وقتِ ما را بابتِ حذفِ طوماری از مسجهای تبلیغاتیِ مهربان به فنا ندهند!!!؟؟؟!!!
    با 9990 تماس گرفتم، پس از شماره گیریِ 1 و بعد 0 ، اپراتور که بانویی خوشگو و خوش صدا بودندی در پاسخ به درخواست اینجانب برای کنسل کردن پامکهای تبلیغاتی فرمودن: چنانچه پیامکهای تبلیغاتی را برایتان غیر فعال کنم، شما دیگر از هیچ سازمان و مرجعی پیامک تبلیغاتی دریافت نخواهید کرد بجز بانک و همراهِ اول...
    و بنده کمی با خویشتن فکر نمودندی و دیدندی که به بعضی از پیامکهای اداری نیاز دارندی، چون اصولا عضو چند نهاد غیر دولتی هستم و نمیخواهم پیامکهایی که ماهی 2-3 بار یا کمتر از آنها برایم ارسال میشوندی و مهم هستندی کنسل شدندی... لذا به بانوی اپراتور عرض نمودم چنانچه بخواهم فقط بعضی از پیامکهای تبلیغاتی را برایم کنسل نمایید آنوقت چه؟؟!! O.o و ایشان فرمودندی : "امکانش نیست، همه ی پیامکهای تبلیغاتی برایتان کنسل میشوند"... لذا با دلی شکسته و روحی آزرده به ایشان عرض کرم، اوکی مُتُشکرم، لطفا کنسل نفرمایید... :(
    لذا بنده مجبورم تا واپسین نفس در جوارِ پرشکوهِ انواع و اقسام پیامکهای تبلیغاتی زیستن نمایم :/
    این بود انشای من...

    سوالی که مطرح میشه اینه: همراه اول با اینهمه دنگ و فنگ و ساز و برگ، چطور توی سیستمش امکانِ کنسل کردنِ انتخابیِ تبلیغاتِ یه سازمان یا اداره یا فروشگاهِ بخصوص رو نداره؟؟؟!!!؟؟؟ آیا این حقیقت داره؟! آیا رو پیشونیِ ما چیزی نوشته؟! منکه توی آینه چک کردم چیزی نبود، مگه اینکه همراه اول با چشمِ بصیرت میبینه.

    من بی خیال نمیشم و دنبالش رو میگیرم، نتیجه ی تحقیقات رو همینجا باهاتون درمیون میذارم :)
    از خدا برای هممون صبر ایوب میطلبم -_______________________-
    کون گشادی مخابرات جمهوری اسلامی راه رو باز کنید باد بیاد      حالم بهم خورد
  • سید "نرم اقزار call blocker
  • توصیه برا عدم دریافت پیامک تبلیعاتی:

    من یه نرم افزار اندروید به نام call blocker از نرم‌افزار بازار دانلود کردم و روی گوشیم نصب کردم و هر شماره تبلیعاتی که برام میاد رو توی black listش اضافه میکنم...
    دیگه پیام‌های دریافتی از اون شماره رو بهم نشونم نمیده ... خیلی راحتم کرده...

    البته شما میتونید شماره افراد رو که مزاحمتون میشن رو هم بلاک کنید ( هم پایامهاشون و هم تماسهاشون)
    از زمانی که سپاه مخابرات و خرید وضعیت داغون شد .
    من تا حالا SPAM FILTER رو امتحان نکردم برای مسج. امروز این سایت رو دیدم که در موردش نوشته:

    http://cellphoneforums.net/samsung-galaxy/t377995-samsung-galaxy-a5-forward-block-calls-messages.html#axzz3rZPLyCvw

    نمیدونم واسه همه گوشیها کاربرد داره یا نه. امتحان کنیم ببینیم شاید جواب بده و بتونیم از شر پیامکهای تبلیغاتی خلاص بشیم.
    مملکتی که تمام مسئولانش . سرانش به فکر دزدی و چپاول اموال و بیت المال باشند و پول بیت المال رو به اسم وام تو خودشون و اشناهاشون پخش کنن و بخورن و دیگه هم پس ندهند از این بهتر نمیشه که اونوقت میگیم چرا اوضاع مملکت اینجوری خراب شده تقصیر خودمونه که داریم کوتاه میایم
    لعنت بر شما مخابراتی ها دزد و اختلاس گر . اصلا برای من پیامی نیومده ولی تو قبض ده هزار تومان حق سرویساضافه شده بدون اینکه حتی پیامی بیاد . حرومزادها
    من چند مخابرات به اسم قبض میان دوره مبالغ هنگفتی از من دزدی کرد که بعدش من رفتم حذفش کردم و از یه جای دیگه سرویس گرفتم خط من چند ساله ازش هیچ استفاده ای نمیشه اما امروز 450000 تومان براش ارزش افزوده پیامکی اومده که رفتم پرداخت کردم الهی این پولا از گلوتون پایین نره حرومخور ها!
    دوستان به هوش باشید، اخیرا مخابرات با همکاری صدا و سیما اقدام به دزدی از مردم می کنند. همون مسابقات پیامکی که معمولا سوالاتی می پرسند که جوابش رو یه بچه هم میتونه بگه، یه دام هست. برای این کار یه بار که تو مسابقه شرکت کنید یعنی اینکه تو سرویس ارزش افزوده ثبت نام کردید (همون سرویسی که باعث چند برابر شدن قبض ها میشه). مسابقاتی همچون پرسوپولیسیا عدد 6 و اسی ها عدد 4 ، یا نام اصلی پیامبر اسلام، یا حمایت از تیم ملی و ..... وقتی به مردم هم نمیگن جریان چیه، خوب این اسمش دزدی هست دیگه 
    با شماره ی ۹۹۹۰ تماس بگیرید. پس از برقراری تماس کد صفر(۰) را وارد کنید. به یکی از اپراتورها وصل میشید. ازش بخواید سرویس ارزش افزوده تون رو غیرفعال کنه.
    خدا ازشون نگذره پارسال مبلغ قبضام هر ماه تصاعدی زیاد میشد. تا اینکه آخرین قبض اومد ۹۲۰۰۰ تومان و مجبور شدم پرداختش کنم.
    بعدش تا همین ماه قیضام همه زیر ۲۰۰۰ تومن بود. باز دوباره این ماه دیدم ۱۴۰۰ تومن ارزش افزوده برام خورده.
    همین نیم ساعت پیش تماس گرفتم گفتند غیرفعال شد.

    باسلام   به شماره 9990 تماس بگیرید و عدد 1 را وسپس عدد 0 را وارد کنید به اپراتور وصل میشوید و سرویس ها را غیر فعال می کنند
    هموطنان عزیز
    با سلام هرچیزی یک راهی داره
    ما بایدیاد بگیریم راهمون رو با عقل و درایت پیش ببریم و الا با داد و بیداد و ناسزا گفتن غیر از اینکه خودمون رو بیشتر اذیت کنیم چیزی درست شدنی نیست ، اما برای رفع این پیامکهای هزینه ساز و بیخود بایستی همونطور که بعضی از دوستان در متنهای بالا گفتند : با شماره 9990 تماس بگیرید و عدد 1 را سپس عدد 0 را وارد کنید به اپراتور وصل شوید و درخواست غیر فعال شدن سرویس ها را اعلام نمایید .
    باتشکر
    یک هموطن دارای این مشکل
    خدا خیرتون بده حذف کردم
    آقا این سرویس ارزش افزوده چیه سه ماه که در هر دوره 30 تا 40 هزار تومان ارزش افزوده رو قبض خط تلفنم میاد ، من که سرویسی رو انتخاب نکردم هرچی هم به همان شماره های تبلیغاتی کلمه خاموش / یا ofرا ارسال می کنم  غیر فعال نمی شه  ،آنقدر هم کد درست کردن که نمی دونم این آقای نسبتاً محترم مخابرات من رو جزء کدام سرویس قرارداده  ، حقا که بزرگترین دزد این  مملکت شرکت مخابراته .
  • کوبان کوردستانی
  • هزینه ارسال پیام کوتاه برای استعلام خلافی ماشین یا پاسپورت 3000 ریال برای هر پیام هستش من خطم به این درد مبتلا گشته. کوفتشون بشه چون از قبل اطلاع رسانی نمی کنن که این هزینه رو داره. لطفا خبر رسانی کنید
    خدا لعنتشون کنه. دزدای کثافت.
  • یونس احمدیان
  • باسلام


     قانون کجاست قانون جنگل هم اینجوری نیست که کسی smsبفرسته هزینه پیامو ازطرف مقابل بگیرند همراه اول وادار میکنه مردم خط دایمی را کنار بذاره از خط اعتباری استفاده کنه ومن هم همین کارو خواهم کرد
  • مهران میهن پرست
  • سلام متاسفانه برای من و خانومم مجموعن 24 هزار تومن ارزش افزوده اومده خدا لعنتشون کنه من به سوالهای سریال کیما اصلن جواب ندادم ولی همینطوری ارزش افزوده کسر شده به 9990 تماس گرفتم گفت شما 3 تا ارزش افزوده باز دارید که تا 24 ساعت دیگه حذف میشه که البته شد .داخل سایت رویت صورتحسارفتم کلیک همراه من رو زدم و با گرفتن شماره رمز 10 دقیقه ای که برات پیامک رمز میاد ریز مکالمات رو نگاه کردم و ردیفی بنام ارزش افزوده دیگه نبود.موارد انواع حق الناس  : دزدی ، دوبله پارک کردن ، دندان خوب پرنکردن دکتر، وجه دریافتی زیادی بنگاهها برای خرید و فروش آپارتمان ، رفت و آمدها و وقت هایی بیهوده ای که تعیمرکاران به شما تحمیل می کنند،عدم رفع نقص دود زیادی ماشین که باعث ازدیاد آلاینده ها میشه ، خیلی خیلی خیلی دیگه اصلن رعایت نمی شود. خانه از پای بست ویران است.
  • علی بهرامی تبار
  • آقا مردم به چه زبانی به شما بگن دزدی نکنید بنده ازهیچ سرویسی استفاده نکرده ام 10000تومان به قبض موبایلم از این بابت اضافه شده است. محض رضای خدا دزدی نکنید.
    سلام،گرفتار یه عده حرامزاده دزدشدیم ،وگرنه ایناکه خدمات نیس دران به مردم میدن ،پیامکاشون به غیراز مزاحمت هیچ چیز دیگه ای نداره بعدشم بخاطرپیامکای مزاحمتیشون ازمردم فقیر بیچاره پول میدزدن  تا خوب جمع بشه  که به میلیارد دلار که رسید بزنن ببرن اروپا عشق وحال کنن،کثافتای مادر به خطا
    سلام منم هر ماه برام ۱۰ هزار ارزش بی ارزشی آقایون میاد باید جهت قطع کجا برم 
    سلام
    ماه قبل برای من 11 هزار تومان ارزش افروده اومد خیلی تعجب کردم وکلی تلاش کردم که کدهای لغو رو پیدا کنم ولی هیچ اطلاعاتی موجود نیست با کمال تعجب این ماه 22 هزار تومان ارزش افزوده اومده برام مبلغ مکالمه 3000 تومان بود من که راضی نیستم خدا لعنتشون کنه زدی از این ضایع تر من ندیده بودم
    با سلام 

    متاسفانه در قبض جدید اینجانب مورخ 94/10/01 مبلغ 112000 ریال بابت سرویس ارزش افزوده کسر گردیده با چه مجوزی کسر گردیده در حالیکه اینجانب از هیچ امکاناتی استفاده نمی نمائیم این خلاف مقرارات آن شرکت می باشد ، شدیدا از این موضوع ناراحت می باشم، سریعا به این مسئله رسیدگی گردد . 
    گور باباتون بی شرفا مگر مردم پول از سر گنج اوردن بدن پنج هزار تومان هزینه مکالمات و پیام فرستاده بیست هزار تومان ارزش افزوده اگه میدونن ملت ضرر میکنن چرا خودشون لغو نمیکنن
    اولا از مدیر سایت تشکر می کنم به خاطر راهنمایی جهت کنسل کردن هزینه ارزش افزوده 
    دوما اینکه برای من 25000هزار تومن اومده که اصلا پیامکی رو ok نکردم ولی با 9990 که تماس گرفتم گفتن حتما اسم ام اسی رو فعال کردید .دزدی به این نحو ندیده بودم تا حالا
  • محمد رضا
  • خدا ازشون نگذره انشاءالله از جون عزیزاشون در بیاد خودم بیکارم الان نگاه میکنم میبینم 21200تومن ارزش افزوده برام زدن
    برای من20000تومان سرویس ارزش افزوده اومده.درحالیکه.من تمام پیامای تبلیغاتی روبدون خوندن حذف میکنم.
    البته از یه مملکت بی صاحاب بیشترازین انتظارنمیره
    سلام
    قبض پایان آذر رو گرفتم 13000 تومان سرویس ارزش افزوده خورده
    در حالیکه من قبلا تمام پیامک های تبلیغاتی رو لغو کرده بودم ...

    آخه چطو مم کنه ؟؟؟


    خدا  این دزدا رو لعنت کنه امیدوارم این پولای حروم از گلوشون پایین نره ...
    خداکنه خرج دوا دکترشون بشه...
    این ارزش افزود ه دیگه چه کوفتیه امیدوارم خرج بیماری بانی های اصلی بشه کسانی که ملتو میچاپن ازخدابی خبرا یعنی کشور اسلامیه تف به اسلام شما انشاء ا....امام زمان (عجل ا....) انتقام ملت نجیب ایرانو ازتون بگیره
    اگر تو یک کشور خارجی همچین دزدی واضحی شده بود رییس جمهور رو مینداختن زندان کل دولت عوض میشد تمام دست اندرکاران مخابراتی هم زندان میشدن. باید اینا رو چند بار اعدام کرد. دزدی بیشرمانه از مردم
    ایشالله خدا لعنت کند پدر و مادرتان را که اینگونه دزد شده اید
    دوستان با موبایلتون به 9990 زنگ بزنید عدد 1رو بزنید سپس0 بعد کمی صبر کنید به کارشناس وصل میشید بگید ارزش افزوده رو قطع کنه
    خاک تو سر رئیس کل مملکت هر خری میخواد باشه رئیس جمهور با  کلهم اجمعین وزیر وزرا و مجلسی ها ونکبتهی ها و همه مال مردم خورا و همراه اول و دوم و ..........
     23000 تومن سرویس ارزش افزوده ؟  درصورتیکه گوشی من خراب بوده درکل این دوره 2 هزار تومنم حرف نزدم
  • یه ایرانی
  • دزدی که این نیست از دیوار مردم بری بالا...از خدا بی خبرا..پدر من بلد نیست پیام بده براش ۶۰۰۰تومن ارزش افزوده اومده.میگن چرا امام زمان عج ظهور نمیکنه!!!
  • مخلص شما علی اقا
  • سلام عرض شد جمیعا خسته نباشید یه خواهشی داشتم خواهشا زور نزنید اینا کارخودشونو میکنن باتشکر واسلام نمک در نمکدان شوری ندارد دل من طاقت بی پیامکی ندارد
    لعنت بر کسانی که با حقه بازی جیب مردم بدبخت را خالی می کنند ا. من 4ماه بدون اطلاع و استفاده ماهیانه چنرین هزار تومان گرفتند خدا ازشون نگذره که مردج را نسبت به دین و کشور بدبین میکنند 
    دوستان با موبایلتون به 9990 زنگ بزنید عدد 1رو بزنید سپس0 بعد کمی صبر کنید به کارشناس وصل میشید بگید ارزش افزوده رو قطع کنه

    در مدت 2 روز 10 هزار تومان ارزش افزوده به حسابم اضافه شده...بدون اینکه از سرویسی استفاده کنم...کیرم تو این مملکت اسلامی آخوندی

     

    دزدی تو مملکت باصطلاح اسلامی = ارزش افزوده همراه اول  من میرم ایرانسل بگیرم متاسفم  بگم  ایرانی هستم
    واقعا جای شرم داره مطمئن هستم خود کارمندان در جریان این دزدی دست دارن و خود شما سهیم هستید یعنی به عبارتی از شما دزدتر جایی نیست جمع کنید این پدر سوخته بازی رو .اینهمه شهید دادیم تا چند تا دزد مثل شما پدر مردم را در بیارند
    قبض:94,10
    آبونمان:6300
    مکالمه:40339
    پیام کوتاه:3782
    اینترنت تعرفه عادی:29494
    سرویس ارزش افزوده:100000
    صورتحساب:179915
    مالیات:16192
    بدهی:298705
    درآمد عمومی دولت:410
    کسر هزار ریال:222
    قابل پرداخت:495000
    ریال
    ش ق:2424964609057
    ش پ:49543001
    میبنید که واسه منم اومده در کمال بهت و ناباورری این جنگل بی قانونی که توش زندگی میکنیم...حقوق کارمندی چندر غاز ..دزدی ها رقمهای بالا...ده هزار تومن بدون هیچ توجیهی!!! خدایا خودت ظهور کن.
    من به علت ارزش افزوده ای که در جریان نبودم و چند ماه کسر می شد زنگ زدم 9990 گفتند غیر فعال می شود ولی این ماه مجددا در صورت حساب آمده خدایا نمی دانم چکار می توانی بکنی ولی کاری کن راحت شیم از این سیستم و ناظران سیستم  
    با سلام
    میخواستم بگم من در قبض خط همراه اولم در آبان ماه امسال مبلغ سنگینی بابت سرویس ارزش افزوده دیدم که با کارشناسان 09990 تماس گرفتم که گفتن فلان سرویس فعاله که با درخواست من غیرفعالش کردن. این در حالی بود که هیچ پیامکی از هیچ سرویسی برام نیومده بود که اصلن فعالش کرده باشم.
    اینکه مثلن 20هزارتومن هزینه میاد یعنی باید بعد از فعال کردن یه سرویس ارزش افزوده باید 100 تا 200 پیامک از اون سرویس بیاد (هر پیامکی حدود 100 تومن) تا پولش بشه حدود 20هزارتومن. هرچی به کارشناس توضیح دادم که بابا بخدا نه هیچ سرویسی رو فعال کردم نه هیچ پیامکی در ادامه اش اومده باشه که شده باشه 20000تومن، کارشناس چرت و پرت جواب داد.
    ماه بعد و ماه بعد و ماه بعد، سه ماهه که بصورت کتبی در سایت بازرسی مخابرات به این آدرس:
    http://bazresi.telecom.ir/ticketingview/
    شکایت نوشتم که کلاهبرداران مخابرات در جواب هر سه شکایتم اینو جوابم دادن:

    با سلام : 
    سرویسهای ارزش افزوده پیامکهای با هزینه ای هستند که تنها به تایید خود مشترک فعال می گردند . لذا امکان استرداد هزینه منظورشده وجود ندارد . در ضمن اقدامات لازم در خصوص لغو اینگونه پیامکها صورت پذیرفت.

    ایندفعه توی شکایتم نوشتم تورو خدا دیگه جوابمو این ندین که این سرویس ها به تایید مشترک فعال میشن. جواب بدین که مخابرات دزده. سهام مخابرات ماله سپاهه و آقا زاده ها مجوزهای بی قید و بند از وزارت ارتباطات میگیرن و سامانه پیامکی راه میندازن و حتی تبلیغات تلویزیونی میکنن و جیب ملت رو غارت میکنن. جواب بدین که مشترک گرامی تنها راه رهایی از این سر کیسه شدن، شکستن سیم کارت همراه اوله. جواب بدین مشترک گرامی همینه که هست و ...

    در جواب این شکایت آخرم هم یه مشت چرت و پرت مشابه جوابای قبلی دادن.
    با سلام....متاسفانه کسانی که هزینه سرویس ارزش افزوده روی قبضشان میاد اکثرا درست پیگیری نمیکنند و این هزینه ها دوباره تکرار میشود...این سرویس ارزش افزوده فقط برای پیامکهای ثبت نامی نمی باشد و متاسفانه متاسفانه .همراه اول هم اطلاع رسانی نمی کند ..بعنوان مثال برام هرماه 300 تا هزار تومان هزینه سرویس ارزش افزوده میامد که به 9990 زنگ زده و جویا شدم و گفتند که شما چند بار درخواست خلافی خودرو کردید از طریق پیامک بشماره 1101202020 که درست بود و این پیامکها با هر بار ارسال و دریافت هزینه دارد و نیز سامانه پیامکی 110203000 که مربوط به ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور میباشد و از این سامانه های پیامکی که با هر درخواست هزینه ای بنام سرویس ارزش افزوده روی قبضمون می اید فراوون هستند ...پس بیایید این سامانه های پیامکی که بدون اینکه متوجه باشیم هزینه از ما دریافت میکنند را به یکدیگر معرفی کنیم....
    یک مورد دیکه این شماره های تلفن بانک و غیره که با صفر شروع میشود مانند 09622 09602   09603  و.. و.. و.. که قبلا میگفتند هزینه ندارد فعلا به ازای هر دقیقه حدود 50 تومان هزینه روی قبوض می اید جهت اطلاع.....با تشکر 

    با سلام...در ادامه عرایض بنده.هزینه درخواست از سامانه پیامکی خلافی خودرو بشماره 1101202020 و دریافت جواب از آن در هر مرحله 400 تومان و نیز صدور سند بهر عنوان در دفترخانه های ثبت اسناد و املاک کشور و دریافت پیامک از شماره 201212 در هر مرحله 50 تومان بعنوان هزینه سرویس ارزش افزوده روی قبض موبایل اعمال میگردد .البته موبایل من همراه اول میباشد.جهت اطلاع دوستان .با تشکر
    کله پدر مخابرات ریدم که هر ماه چقدر پول الکی آزمایش کسر میشه 
  • محمد کاظم حاجی زینلی
  • با سلام شماره 09133503116 به مدت یک سال یک طرفه بوده است دی ماه اقدام به پرداخت بدهی نمودیم برای دی ماه با قبض 23000 تومان مواجه شدیم پس از پیگیری در یافتیم که سرویس ارزش افزوده 16000تومان محاسبه کرده اند برای قطع سرویس اقدام کردیم همراه اول یزد جواب دادن که قابل حذف نمی باشد با 9990 هم تماس گرفته شد به صراحت میگن باید پرداخت نمایید حتی کد کارشناس هم بهم نداد شماره تماس جهت گرفتن توضیحات جامع تر و کامل تر 09139513682 با تشکر
    یه چیز جالب تو سایت همراه اول تو قسمت شکایات مردمی وقتی شکایت رو ثبت میکنی در انتها میزنه سرویس قطع هست چک کنید جالبه
    خاهر و مادر همراه اول با کارکنانش رو سگ بگایه .کس مادرا ارزش افزوده یعنی چی ؟کس مادرا
    دو ماهه که بدون فعال سازی  قسمتی ،از فیش من کم میشود وبا ارسال کلمه off نیز پیام اینکه شما در هیچ کدی عضو نیستید میاید ، پس این چه پوی است که کم میشود.
    دوستان offرو به 9090ارسال کنید سرویس ارزش افزوده حذف میشه
    مادرجنده های کونی دزد .دزدی از دولت شروع میشه
    دوستان off را به 30781  ارسال کنید سرویس ارزش افزوده حذف می شود.
    دزدای بیشرف پدر من اصلا سواد نداره اما 25000واسه چرندیات واسش امده
    این کار دزدی و راهزنی است. کسی که دوهزارتومن شارژ میخره دویست تومن اش بابت مالیات کسر میشه، الباقی اش هم شبانه ازش سرقت میکنه.
    شرم کنید راهزنان همراه اول. دادستان و قوه قضاییه و مدعی العموم چه کاره است؟
  • مالباخته خدازده
  •  بنده یکسال پیش فیش موبایلم امد200هزار تومان پیش خودم گفتم شاید صحبت کردم بعد از یکسال پرداخت کردم وصفرش کردم  و چون سره کارم تلفن موجود است و توی خانه هم که تلفن ثابت بود با خودم  عهد بستم  دیگه از موبایل استفاده نکنم بعداز 20روز  موبایلم دوباره قطع شد  رفتم فیش گرفتم ابا تعجب دیدم فیشم امده 50هزار تومان  رفتم ریز گرفتم دیدم 45 هزار تومانش بابت سرویس ارزش افزوده است  خدا لعنت کنه مخابرات و صاحب مخابرات  دزدای سره گردنه هم اینجوری دزدی نمیکنن  شما دزدا از طرف اس ام اس دهنده پول میگیرین از ما هم که پول میگیرین   اقایون ما اگر نخاهیم مزاحمتهای  پیامکی دم به دقیقه شمارا نداشته باشیم  باید چکار کنیم  به کلام لله اگه اینبار هم بیاد تا  مراجع قضایی هم مخابرات کرمان را میکشم

    من هم همین مشکل را داشتم به 999000زنگ بزنید قطع میکنن
    دزدهای سرگردنه هم اینکارهارو نمیکنن لعنت بر شما لعنت بر شما حروم لقمه ها 
  • کوروش عزیزی
  • میگم این مسئولین شرم نمی کنن که تو روز روشن دزدی میکنن اخه تا کی میخواید جیب مردم بدبخت رو بزنید.
    قبض موبایل خانمم هر سری ۱۰۰هزار تومان میومد. البته تو گوشی چون تغییر ادرس داده بودیم قبض نمیومدبعد ۵-۶ماه من فهمیدم مخابرات دزدی میکنه.وحالا خودمیه سیم کارت جدید گرفتم دوباره برام ۱۱۰۰۰هزار تومان ارزش افزوده اومده تف به روی هر چی دزد خائن هست.خدا لعنتتون کنه تاکی میخواید به مردم توهین کنید.اخه تا کی

    واسه اینکه به هدفشون برسن اطلاعات نمیدن تا بتونن از جهل ملت استفاده کنن و پول بگیرن
  • منیژه لظیفی
  • من اصلا ماهاست از این شماره استفاده نمیکنم  وکلا سیم کارت تو موبایل نیست ولی باز هم قبض میاد ونوشته ارزش افزوده و کلی پول حساب میکنه.  این یعنی چی؟ تمام کارهارابا اینترنت انجام میدم. ایا ادرس ایمیلی هست که براشون ایمیل کنم؟. 
     شماره موبایل جزئی از اطلاعات شخصی أفراد است که شرکت های ایرانسل و همراه اول بعنوان محرم و أمین مردم، نبایستی بدون إذن فرد آن را در اختیار غیر قراردهد. حال که در أین آشفته بازار أین امر غیر اخلاقی صورت می گیرد و مشترکین که اکثرآ مسن بوده و به تکنیک های روز آشنایی کامل ندارند، نا خواسته گرفتار تعداد زیادی پیام های تبلیغاتی و غیره می شوند، لاأقل روشی اتخاذ نمایند که مشترک بینوا دچار زورگیری نشوند و بجائ اجبار در غیر فعال کردن پیامهای ارزش افزوده، خود حق انتخاب عضویت در آن ها را داشته باشد و در صورت تمایل به مشارکت ،آن ها را فعال نمایند. 
    4 ماهه مبلغ 10000تومان بابت ارزش افزوده برام میاد داخل قبض که هر بار با اپراتور تماس میگیرم و میگن سیستم 3 روی خطتون فعاله براتون قطع کردیم ولی دوباره همون مبلغ برام میاد لطفا بگید چیکار کنم ؟
    (ضمنا بر پدر و مادر هرچی دزده لعنت الهی این پولارو نخورن و خرج دوادارو کنند)
    باتشکر از دولت دزدپرور
    سلام من یک کارمند ساده ام اگر بگم 43800تومان هرفیش برام میاد شاید باور نکنید قبضم شده 195000سر پل سراط باید جواب بدن غصه نخورید دوستان
  • شهروند مملکت به اصطلاح اسلامی
  • تو کشوری زندگی میکنیم که دروغ و ریا و دزدی وچپاول مثل خره داره کشور رو میبلعه.اولین و بزرگترینشون هم سپاه و عوامل کثیفش و اونایی که بهش مجوز دادن بدزده.متآسفم برای خودم و هموطنای عزیزم که اجازه دادیم یه مشت حروم لقمه به ما حکومت کنن.شاکی از ارزش افزوده و هزارتا کوفت و زهرمار دیگه
    واقعا من این سرویس ارزش افزوده را فعال نکردم هیچ موقعه خود بخود فعال شده یا اینکه مخابرات فعال کرده کلی هزینه رو دست من گذاشته حتی من یه پیام تبلیغاتی را نمیخونم ندیده حذف میکنم حالا صدو ده هزار ارزش افزوده اومده واقعا من میخوام هیچ وقت پیام تبلیغاتی نیاد چکار کنم  مخابرات با اجازه کی شماره های مارا در اختیار شرکت های تبلیغاتی میزاره چرا دزدی میکنه چرا مسئولین جواب بدن 
    واقعا جای بسی تاسف است که مخابرات مملکت اینطور دزدی کنه . 
    خارتونو گاییدم کس کشا
    به این هزینه سرویس ارزش افزوده که هیچکس نخواسته و بدون اجازه و رضایت صاحب خط برامون درنظر میگیرن کثیف ترین نوع دزدی گفته میشه که واقعا نمیدونم چی بگم؟؟؟ همه سرویسهامو همیشه تا حالا هزار بار غیر فعال کردم باز الان تو قبض موبایلم 17000 تومن هزینه ارزش افزوده برام زدن...
    واقعا به کجا و به کی باید اعتراض کرد؟؟؟ ملتی رو گوسفند فرض کردن و دارن میدوشن همه مونو...
    خدا بهمون رحم کنه
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    خیلی ممنون از مطلب خیلی مفید تون امیدوارم موفق بشم ماهی ده هزار تومن یا مفت را از گلوی اینا بکشم بیرون
    دوستان برای لغو پیامکها. به همون شماره ای که پیامک براتون ارسال شده کلمه off رو ارسال کنید
    برای پدر من دو ماهه بیست تومن و سی و پنج تومن ارزش افزوده اومده،هرجا هم رفت پیگیری کنه نشد،این چه وضعیه؟؟؟ پول زور دارن میگیرن،خجالت اوره واقعا
    با شماره 9990 تماس بگیرید، بعد عدد 1 را بزنید، و بعد 0 را بزنید، به اپراتور وصل می شوید، درخواست غیر فعال کردن سرویس را بدهید 
    واقعا اینکار همراه اول (تحمیل هزینه سرویس ارزش افزوده) که بدون اجازه و اطلاع رسانی کامل مشترکین انجام میشه زشت و ناپسنده و زشت تر از اون اینه که چرا باوجود اینکه همه از این کار شاکین،چرا رسیدگی نمیشه و جلوش گرفته نمیشه. ادم فکرای بد میکنه
    خاک بر سرت مخابراته احمق
    دزدای بی پدر مادر
    الهی پول دوا درمون زن و بچتونو بدین با این پولا
    سرویس ارزش افزوده رو من فعال نکردم ولی هرماه 10000 تومن توی قبضم بابتش حساب شده
    با شماره گیری *800# می تونین سرویس های فعالتون رو ببینید یا همه آنها را لغو کنید.
  • حمید ح از مشهد
  • سلام من هم مثل شما این مشکل رو داشتم و تازه فهمیدم سرویس ارزش افزوده چیه و چقدر رو قبضها میاد از تمامی کسانیکه اینجوری گزیده شدند می خواهم با 9990 تماس بگیرند و بعد کلید 0 رو بزنند تا به اپراتور وصل بشن و بعد از ایشان بخواهند تا سرویس های اضافی رو غیر فعال کنند مثل همین سرویس ارزش افزوده به امید سلامتی و موفقیت همه


    ریدم تو این مملکتی که هیچ قانونی نداره.من یکی ار مشترکین ایرانسل هستم.یه شارژ دویی میرزم .بعد به دوستم زنگ میزنم با اینکه دوستم بر نمیداره بازم 200تومن ازم کم میشه.هه.واقعا این شد ملت.شارژ هزاری که اصلا حساب نمیشه.دیشب هزاری ریختم یه تک به دوستم زدم.رفتم سرکوچه شون دوباره زنگ بزنم دیدم 49تا پیام تبلیغاتی اومده.اخه من تو مسابقه ملیونر چه گوهی بخورم؟؟!!!لعنت به اون رئیس ایرانسل و شرکتش.دوساله دارم درخواست لغو میدم هر بار یه چرت و پرتی میگه.
    اخه دزد دیدیم اما نه اینجورشو ۸تومان قبض اومده ۱۰تومان ارزش افزوده دزدان دریای هم اینقدر بی انصاف نیستن
    واقعا مملکت گل و بلبله.اینها روی تمام دزدان تاریخ رو سفید کردن. بدون اینکه هیچ پیامکی داشته باشم یا سرویسی رو فعال کرده باشم برام 20000 تومن سرویس ارزش افزوده اومده . آخه اینم شد مملکت . خدا لعنتشون کنه
    من صرفه جویی می کنم بعدمخابرتت از خدانترس  به اسم ارزش افزوده  کلی ازما پول میکند حرام است
  • تلافی میکنم
  • خاک بر سرشون
    من سرویس ارزش افزوده را ماه فبل به همان صورتی که اعلام کردند حذف کردم و الان هم پیغام میده که هیچ سرویسی برای شما فعال نیست ، ولی دوباره این ماه مبلغی بابت آن در قبض آمده که هزینه قبض را بیش از 2 برابر کرده. آخر در این کشور چه کسی پاسخگوی این دزدی هاست؟
    سلام..
    شماره #800* بگیرین و شماره 1 رو ارسال کنین ببینین کدوم سرویسها براتون هزینه میندازه بعد شماره 2 رو بفرستین همشون غیرفعال بشن
    خدالعنتشون کنه فکر نکردن  مردم  پول رو با چه سختی بدست می یارن  پولی که اضافه  میگیرن حرومشون باشه
  • امید امیدی
  • بهترین روش مقابله باین دزد ها فحش دادن نیست.از سیم کارت شون همگی استفاده نکنیم و اطلاع رسانی به همه بشه.بااینکه بعد از آخرین استفاده پول و واریز نکنیم .البته باید همگی متحد بشیم ..
  • ایرانی الاصل
  • باید سعی کنیم از این کشور خراب شده بریم
  • کدخدای ده که مرغابی بود
  • یه مشت ذزد ریختن تو این مملکت

    دوستان به چند نکته توجه کنید

    1-هیچگاه جواب هیچ پیامک تبلیغاتی را ندهید

    2-هیچگاه در قرعه کشی ها شرکت نکنید

    همش تله ی پوله

    واقعا باید چه کار کنیم ؟؟؟؟؟؟

    ایرانسلی ها و همراه اولی ها
    کد #800* رو شماره گیری کنید
    تف به روتون دزدای حرامزاده بامخابرات شریکن وگرنه چرابایدمخابرات این سرویسوبده بهشون یافامیلشان یادوستشان آخه پول چیه 10000تومان واسه کدام خدمات
    هرچی کارمیکنیم بایدبدیم مخابرات واسه یه پیامک چرت 10000ارزش افزوده دزدی آْشکار
    خدا لعنتشون کنه ماهی 15 هزارتومن روی قبض خانمم میومد و چندین ماه ما نمیدونستیم وقتی هم رفتیم شکایت کنیم گفتن خودتون فعال کردید. به همین راحتی دروغ گفتن
    همراه اول یه دزد به تمام نامرد است .
    بابا هرچی off می زنیم هی میگه عضو هستید کثافتها خودشون مارو عضو می کنن بعد میگن عضو هستید لعنت خدا بر آدم دروغگو .اینجا کجاس دیگه خدا نابودشون کنه
    با سلام و مرسی خوب بود
    بچه ها اینقدر بیرحم نباشید و این پیامها رو لغو نکنید . ما قبلا قول دادیم تا هزینه ایاب و ذهاب و عیش و نوش فرزندان مسئولین مربوطه در اونور آب رو بپردازیم . پس تا آخرین نفس می ایستیم و این هزینه ها رو پرداخت می کنیم. داداش من ، خواهر من . بیخود تلاش نکن. اینجور که من فهمیدم دزدترین ارگان در ایران و جهان همین مخابراته . تمام

    واقعا که همه دزدن من دو ماهه خطم قطعه چند روز پیش وصل کردم 18 تومن برام این دوره قبض صادر کردن 10 تومن فقط ارزش افزوده بقیه مکالمه و سایر هزینه ها و ابونمان . چقدر دزدی اخه ای مردشورشون ببره با این همراه اوا و اخر .تا حالا پول اینترنت استفاده نکرده دادم قطع شد حالا ارزش افزوده. دزدای سر گردنه!
    اعتباری ایرانسل دارم هیچ سرویس و پیشوازی تا حالا فعال نکردم هر چند وقت یکبار هم چک میکنم حالا تو همین هفته سه روز پشت سر هم 200 تومن از اعتبارم کم شد 500 دادم ریز مکالمات گرفتم اونجا نوشته کسر بابت سرویس ارزش افزوده !!!
    باز خدا رو شکر این خطم مصرف نداره و شارژش نمیکنم 
    تازه ترابرد هم پیشنهاد میدم بی شرف ها
    این بی شرفای دزد چنان مال حروم چشم و گوششونو بسته که هرچی ملت داد بزنه رقم دزدیهاشون بالاتر می ره به قول قرآن کریم (کرند وکورند پند شان دهی یا ندهی فرقی نمی کنند) وعده خدا به ظاالمین حتمی است حتما کوفتشون میشه
    به شماره تلفن ۹۹۹۰ زنگ زدم.بعداز پیام عدد ۱ وبعداز پیام دوتاصفر رو گرفتم.ظرف ۳دقیقه به اپراتور وصل شد.ازش درخواست حذف سرویس ارزش افزوده رو کردم.گفت الان پرونده تشکیل میدم.وبعداز ۵دقیقه هم‌پیامک ثبت درخواست برام اومد.
    نصفه قبض من مال همین اس ام اساس که ختی نمیان

    مخابرات دزد کثیف
    خدا لعنتتون کنه

    کد #800* رو بگیرید لیست میده هرکدومو نخواستین حذف کنین
    من اصلا با هیچ کس تماس نمیگیرم. فقط روی یک بار خانمم با من تماس میگیره حالمو بپرسه! تا الان 170 هزار تومان قبض برام اومده.
    من خودم نزدیک به پنجاه بار سرویس ها رو لغو کردم چند نگذشته پیام میاد که شما عضو شدنی به اپراتور هم زنگ میزنم لغو میکنه دوباره فعال میشه  ی نوع دزدی آشکاره بخدا  باید اپراتورمو از همراه اول ب ی اپراتور دیگه انتقال بدم بی خیال همراه اول شم 
    بچه ها به همین شماره ۹۹۹۰۰۰با خط خودتون تماس بگیرین براتون حذف میکنن من امتحان کردم نتیجه بخشه
    بهترین راه لغو سرویس ها تماس با شماره 999000، عالی بود 
    باسلام خدمت همه ی دوستان. دوماهه خوراکم شده بیام این نظرات رو بخونم شاید راه حلی جدید نوشته باشید بلکه نجات پیداکنم ازاین سامانه307095 و پلیت گیت وان و فونیز و هزارتای دیگه که حالمو از گوشی دست گرفتن به هم زده. من خطم ثابته و به محض اینکه نت روشن میکنم صفحات تبلیغی شروع میکنه به حمله. جرأت نیست بازی کنم.,پ بنویسم. ب محض اینکه دستم میخوره رو صفحه6400تومن اضافه میشه ب قبضم. حالا هی خاموش روبفرستم. هی لغو رو بفرستم. هی زنگ بزنم ب 9990 و هی بگم گوه خوردم خط ثابت گرفتم. غلط کردم همراه اول گرفتم. بیجاکردم ازتنهایی بیرون بیام با این شعار مذخرفشون. یک ماهه خداشاهده230000تومن قبض دادم. دوتا بسته گرفتم فقط. بقیه اش مال سامانه ی دزد و حرومزاده ی307095..این حرفا رو هم برا خودمون میزنیم. وگرنه صاحب که نداره بیاد ایناروبخونه. الان داره پولای ما رو میشماره و ذوق میکنه. ان شاالله بشه سرطان برا خانواده ات. بشه پول دوا و دکتر هرروزت. لعنت ب شیرمادر اونی که این پیامک ارزش برافزوده رو ساخت. 
    رفقا خواهشأ هی سرشماره الکی توصیه نکنن. ب امام رضا درست نمیشه. 
    "هیچکس حرومزاده ی دزد و کثیف نیست,"همراه اول
    ان شاالله میراث بمونه همراه اول و کلیه خدماتشون. 
  • مصطفے مقدسے
  • باسلام خدمت همه ی دوستان. دوماهه خوراکم شده بیام این نظرات رو بخونم شاید راه حلی جدید نوشته باشید بلکه نجات پیداکنم ازاین سامانه307095 و پلیت گیت وان و فونیز و هزارتای دیگه که حالمو از گوشی دست گرفتن به هم زده. من خطم ثابته و به محض اینکه نت روشن میکنم صفحات تبلیغی شروع میکنه به حمله. جرأت نیست بازی کنم.,پ بنویسم. ب محض اینکه دستم میخوره رو صفحه6400تومن اضافه میشه ب قبضم. حالا هی خاموش روبفرستم. هی لغو رو بفرستم. هی زنگ بزنم ب 9990 و هی بگم گوه خوردم خط ثابت گرفتم. غلط کردم همراه اول گرفتم. بیجاکردم ازتنهایی بیرون بیام با این شعار مذخرفشون. یک ماهه خداشاهده230000تومن قبض دادم. دوتا بسته گرفتم فقط. بقیه اش مال سامانه ی دزد و حرومزاده ی307095..این حرفا رو هم برا خودمون میزنیم. وگرنه صاحب که نداره بیاد ایناروبخونه. الان داره پولای ما رو میشماره و ذوق میکنه. ان شاالله بشه سرطان برا خانواده ات. بشه پول دوا و دکتر هرروزت. لعنت ب شیرمادر اونی که این پیامک ارزش برافزوده رو ساخت. 
    رفقا خواهشأ هی سرشماره الکی توصیه نکنن. ب امام رضا درست نمیشه. 
    "هیچکس حرومزاده ی دزد و کثیف نیست,"همراه اول
    ان شاالله میراث بمونه همراه اول و کلیه خدماتشون. 
    هم همراه اول دزد هم ایرانسل بر ذاتشون لعنت. بدبخت گردن مردم رو ستاره 800 مربع هم همیشه کارساز نیست...با شرکت هایی قرار داد میبندن ک نشه غیر فعال کنید و هی پول بندازه 
  • طراحی سایت پشتیبانی سایت
  • سلام

    و خسته نباشید میگم واقعا ، خیلی مفید بود . نشکر میکنم

    راستی بازم بهت سر میزننم ، فعلانت
  • طراحی سایت پشتیبانی سایت
  • باسلام و درود ، گفتم که دوباره بهت سر میزنم ، فکر کردی خالی می بندم ؟

    امیدوارم که حالتون خیلی خوب باشه .

    دوست داری بدونی رپورتاژ آگهی رایگان چیه ؟

    خوب پس چرا این جا معطلی ، کلیک کن ، برو ببین چیه ؟ ، مطمئن باش پشیمون نمیشی

    امیدوارم که مفید باشه و باز هم بتونم بهت سربزنم ، فعلا برات ارزوی موفقیت و سربلندی دارم .

    بدرود
    سلام- بازرسی مخابرات مسوول است که برخی از این سرویس های ارزش افزوده شرکت ها را که مانند ویروس خود به خود فعال می شه را کنترل نمی کند من بعد از 40 هزار تومان خسارت توسط والیورد شماره 203971 که اصلا نفهمیدم فایده اش چی بود تازه رفتم توسط برنامه همراه من غیر فعالش کردم.
    اصلا من نمی دانم این سرویس ها کلا چقدر می توانند مفید باشند که همراه اول چنین امکانی برای این شرکت ها فراهم کرده. آخه فال ، آموزش ،خبر ..... توسط پیامک کی را با سواد کرده؟؟؟

    آیا کسی می داند چطور اثبات کنم که این را خودم فعال نکردم تا خسارت بگیرم؟؟؟
    جهت غیر فعال سازی سامانه پیامک " سرویس اطلاع رسانی سازمان ثبت اسناد "  کلمه 5OFF  را به شماره ۲۰۱۲۱۲ ارسال کنید.
    سلام. *سپس 800 سپس # بزنید. یکی از گزینه ها غیر فعال کردن تمام پیامک‌ها تبلیغاتی هست. دیدن سرویس‌های بی ارزششو خریدار نداره زورکی جیب مردم رو خالی میکنن. وقتی همراه اول و ایرانسل و رایت دست ژن برتر باشه تهش همین میشه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی